10 srpnja, 2024

Kineski brendovi su osvojili EURO 2024!

Vodeće kineske kompanije pripremaju se iskoristiti izloženost i prilike kao glavni sponzori i dobavljači na UEFA EURO 2024 prvenstvu u nogometu (Euro 24) — koje igraju europske reprezentacije tisućama kilometara udaljene od Kine.

AliExpress, BYD, vivo i Alipay+ pridružuju se globalnim brendovima poput adidas, booking.com i Coca-Cola Zero kao službeni globalni sponzori turnira. No, što točno ove kineske kompanije očekuju od svog sudjelovanja na EURO 2024 i kako očekuju da će se njihova višemilijunska investicija isplatiti?

Privlačenje online kupaca i generiranje potencijalnih klijenata

Ono što je ovdje novo i zanimljivo jest da će kineske kompanije, po prvi put, morati angažirati zapadno tržište i naučiti se prilagoditi, mijenjajući svoju sliku od kineskih kompanija s međunarodnom prisutnošću do kompanija koje potrošači povezuju s jakom lokalnom relevantnošću.

Traženje novih tržišta i prilika za rast

U posljednjih nekoliko desetljeća, performanse kineskih kompanija poboljšane su značajnim i kontinuiranim rastom nacionalnog gospodarstva. Trebalo je samo pratiti domaću potražnju kako bi se održao svjetski rekordan rast. Nije bilo potrebe za transformiranjem svojih operacija postajući učinkovitiji i inovativniji za budućnost.

Međutim, sada kineske kompanije moraju i performirati i transformirati se, a dio rješenja ovog izazova je traženje prihoda izvan njihovog domaćeg tržišta, gdje rast slabi. U tom kontekstu, Alibaba, sa svojim brendovima AliExpress i Alipay+, predstavlja značajne nade za rast prihoda za kineskog giganta, čiji se napori za transformaciju nastavljaju uz pad cijene dionica s gotovo HK$300 (38,36 USD) u listopadu 2020. na HK$74,90 (9,58 USD) krajem prošlog mjeseca.

Izgradnja globalnog brenda i povezivanje s novim potrošačima

U osnovnim marketinškim terminima, osim mogućnosti brzog i učinkovitog dosezanja masivne globalne publike, Euro 24 povezan je s uzbuđenjem, sportskom izvrsnošću i međunarodnim natjecanjem, pa kompanije mogu povezati svoje brendove s tim pozitivnim atributima, potencijalno poboljšavajući svoju ukupnu sliku. Također, ovo je prilika za kineske kompanije da povećaju svijest o brendu i potencijalno povećaju prodaju među 450 milijuna stanovnika Europe, mnogi od kojih imaju visok raspoloživi dohodak.

Što kineske kompanije planiraju za turnir?

BYD

Kao vodeći kineski proizvođač električnih vozila (EV), BYD-ova strategija sponzorstva je višeslojna. Sponzoriranje velikih događaja poput Euro 24 omogućuje im da se pozicioniraju kao predvodnici u pokretu zelene energije, podržavajući rastući globalni fokus na održivost i odgovornost prema okolišu. Kao službeni E-Mobility partner, BYD će koristiti Euro 2024 za prikazivanje svoje najnovije EV tehnologije globalnoj publici, uključujući osiguravanje EV vozila za organizatore i prikazivanje svojih najnovijih modela na događajima.

AliExpress

Platforma B2C e-trgovine povezuje međunarodne potrošače s prodavačima kineskih proizvoda. Lansirana 2010. godine kao dio Alibaba ekosustava, prisutna je u više od 200 zemalja i glavni je igrač na globalnoj sceni e-trgovine. Tijekom FIFA Svjetskog prvenstva u Kataru, distribuirala je događaje i timsku robu širom svijeta i nada se da će na temelju toga graditi kao partner e-trgovine za Euro 24.

Alipay+

Još jedna Alibaba kompanija, Alipay+, lansirana 2021. godine, ima za cilj pojednostaviti međunarodna plaćanja, fokusirajući se na praktičnost i konverziju valuta, te cilja međunarodne trgovce i turiste kao glavni igrač na globalnom tržištu digitalnih novčanika, konkurirajući Google Walletu i Apple Payu.

vivo

vivo teži biti veliki igrač na globalnom tržištu pametnih telefona, natječući se s etabliranim brendovima poput Samsunga i Applea. Fokusira se na razvoj najmodernijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, umjetnu inteligenciju, vrhunske sustave kamera i druge nadolazeće tehnologije. Kao službeni partner i ekskluzivni dobavljač pametnih telefona za Euro 24, vivo će se fokusirati na izgradnju globalnog prepoznavanja brenda i izloženosti globalnoj publici, posebno u Europi.

Zaključak

Sve u svemu, sponzorstvo Euro 24 je strateški potez za ove kompanije. Omogućuje im dosezanje novih publika, izgradnju slike brenda i predstavljanje kao glavnih igrača na globalnom tržištu. Sigurno možemo očekivati daljnje sponzorstvo visokog profila od strane kineskih tvrtki kako bi iskoristile međunarodne tržišne prilike i dosegle više potencijalnih potrošača i poslovnih partnera, što će dovesti do povećanja prihoda i rasta.

Ako ste inspirirani prisutnošću ovih inovativnih kineskih brendova i razmišljate o uvozu proizvoda iz Kine, Tadex Group je vaš pouzdan partner. S više godina iskustva nudimo kompletnu uslugu koja pokriva sve korake potrebne za uspješan uvoz. Kontaktirajte nas danas i saznajte kako vam možemo pomoći da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

Kontaktirajte nas:

Pridružite se brojnim zadovoljnim klijentima koji su već iskoristili našu stručnost i uslugu za uspješan uvoz iz Kine!